درخواست خرید

مراحل ثبت سفارش و خرید از شرکت ما :

۱- تماس با کارشناسان فروش و ارسال درخواست و دادن اطلاعات مربوط به بار درخواستی مانند سایز ،محل تخلیه بار و دادن اطلاعات تماس

۲- دریافت پیش فاکتور در اسرع وقت

۳- ارسال تائیدیه پیش فاکتور به همراه آدرس (در صورتی که بارگیری از کارخانه است و یا از بنگاه بارگیری می شود و آن را به کارشناس مربوطه سپرده اید)و تلفن تحویل گیرنده ی بار به داخلی مربوطه اطلاع دهید .

۴- واریز مبلغ پیش فاکتور (لازم به ذکر است در بیشتر موارد پیش فاکتور ارسالی براساس وزن تقریبی می باشد)

۵- دریافت شماره ردیف و به نام کردن ردیف (دادن نام باربری و یا شخصی که بار را از بنگاه بارگیری می کند)

۶- دریافت فاکتور نهایی با وزن دقیق (مبنای تسویه وزن باسکول مبدا می باشد که رسیدن آن نوسط راننده به گیرنده تقدیم می گردد)

لازم به ذکر است در صورت مغایرت باسکول خریدار تا ۸۰ کیلوگرم طبیعی ست و بیش  از آن را حتما با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

۷- تسویه نهایی براساس وزن دقیق

  • در ضمن چنانچه انتقادی به روند فروش دارید:مانند تاخیر در ارسال پیش فاکتور و یا عدم پاسخگویی به موقع می توانید با شماره ی ما تماس حاصل فرمایید.
  • در برخی موارد خریدار روش حمل و بارگیری را شخصا بر عهده می‌گیرد که این کار باید با هماهنگی کارشناسان آهن پولاد صورت پذیرد. در این روش خریدار شخصا تریلر حمل بار خود را باید با هماهنگی کارشناسان به انبار یا کارخانه ارسال کند که محصول وی بارگیری و ارسال شود.
  • در مواردی دیگر نیز خریدار از آهن پولاد درخواست جذب تریلر برای حمل محصول خود را دارد که این کار از طریق کارشناسان این مجموعه امکان پذیر بوده و کرایه حمل و بارگیری با توافق سفارش دهنده و آهن پولاد اعمال می‌شود.

مجموعه آهن پولاد و تیم پشتیبانی متعهد هستند از زمان ثبت سفارش تا رسیدن محصول پیگیری های لازم را برعهده داشته باشند چرا که هدف ما جلب رضایت و اعتماد مشتری است.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :