قیمت میلگرد آجدار

قیمت روز میلگرد

قیمت میلگرد از جمله اطلاعاتی است که خریداران مقاطع فولادی، روزانه به آن نیاز پیدا می‌کنند. انواع میلگرد آجدار و ساده یکی از مهم‌ترین مقاطع آهنی در ساخت و ساز هستند به همین دلیل اطلاع لحظه ای از تغییرات قیمت میلگرد دارای اهمیت ویژه‌ای است. از آنجایی که میلگردهای تولید شده در ایران با توجه به شرایط مختلف داخلی و خارجی نوسانات قیمت زیادی را مشاهده می‌کنند، دستیابی به اطلاعات کامل در خصوص این کالای فولادی می‌تواند گامی به سوی رضایتمندی از خرید میلگرد حساب شود. این کالا در کشور ایران توسط کارخانه‌های مختلف در استان های متفاوت تولید می‌شود. هر کدام از این مقاطع نوع (آجدار، ساده، گالوانیزه و … )، کیفیت و قیمت مختلفی را دارا هستند. در زمان خرید میلگرد، اطلاع از قیمت روز میلگرد می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد. دلیل اهمیت این موضوع این است که قیمت هر شاخه میلگرد در محاسبه هزینه ساخت و ساز به مصرف کننده کمک می‌کند. برای بررسی و مشاهده قیمت میلگرد امروز را از طریق سایت آهن پولاد ، سه روش زیر را به شما معرفی می‌کنیم.
1.خرید میلگرد و استعلام قیمت از طریق تلگرام است. انواع میلگرد با توجه به کارخانه قیمت گذاری می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت روز میلگرد از این راه، کلمه ” قیمت میلگرد” را جست و جو کنید و آخرین قیمت میلگرد را در کانال بررسی کنید. کانال تلگرام ما، در تمام روزهای کاری از ساعت 8 تا 5 فعالیت داشته و قیمت میلگرد ذوب اهن و دیگر کارخانه ها را ارائه و بروزرسانی می‌کند.

2.وبسایت و اپلیکیشن آهن پولاد ، سالیان سال است که قیمت انواع میلگرد را در خدمت مشتریان قرار میدهد. داده های ارائه شده در خصوص میلگرد، روزانه در این کانال ها قرار می گیرد.

3.برای اطلاع از قیمت روز و خرید میلگرد از کارخانه،می توانید به وسیله تلفن با شرکت نیز اقدام کنید. برای استفاده از این روش با شماره 021-****** تماس گرفته، از کارشناس فروش قیمت میلگرد را با توجه به کارخانه، آج میلگرد (A1، A2، A3 و A4) و وزن استعلام کنید.

مشتریان امکان مراجعه حضوری، دریافت مشاوره رو در رو برای خرید میلگرد، سوال و جواب در خصوص اطلاعات مربوط به انواع میلگرد و ویژگی آن ها را نیز دارند.
خرید انواع میلگرد و نکاتی که باید پس از خرید بررسی کنید:
زمانی که شما میلگردهای آجدار، میلگرد ساده یا کلاف میلگرد خودرا خریداری و دریافت کردید باید ویژگی‌های آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.
در صورتی که میلگرد شما تمام ویژگی های مورد نظر را دارد، با توجه به نوع میلگردهای خریداری شده خود انبار میلگرد را انجام دهید. این موضوع از زنگ زدن کالای خریداری شده جلوگیری می‌کند. زمانی که میلگرد موردنظر را دریافت کردید، مقایسه علامت اختصاری میلگرد کارخانه، گرید، تعداد شاخه و … را با محموله دریافتی نیز از یاد نبرید.

در زمان سفارش و خرید میلگرد، سوال هایی که در زمینه زمان ارسال میلگرد، کیفیت میلگرد کارخانه های مختلف و …. دارید را با کارشناسان ما در میان بگذارید. زمان ارسال میلگرد از کارخانه تا محل پروژه با توجه به مبدا و مقصد مشخص شده و به شما اعلام می‌شود. زمان بسته بندی و بارگیری میلگرد تنها یک روز است.
تمام میلگردهایی که شما از سایت آهن پولاد خریداری می‌کنید؛ توسط تیم کنترل کیفیت بررسی شده و پس از تایید کیفیت ارسال خواهد شد. خرید میلگرد از کارخانه و انبار کاملا با رعایت تمام استانداردها انجام می‌شود. این موضوع می تواند باعث اطمینان خاطر مشتری باشد.

راهنمای خرید

پس از استعلام قیمت میلگرد توسط شما، کارشناسان فروش ما ، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن پولاد دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان آهن پولاد در تماس باشید: *****-021

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :