چشم انداز شرکت

به حقیقت پیوستن چشم‌انداز صادرات بدون رشد ممکن نیست ، محاسبات انجام شده نشان می‌دهد صادرات آهن کشور در سال 1404 در حالات متفاوت باید بین 11 تا 16 میلیون تن باشد، از این جهت هم اکنون باید در مسیر افزایش صادرات و افزایش درصد سهم بازار ایران در بازارهای جهانی پیش میرود.

رسیدن به چشم‌انداز 56 میلیون تنی تولید آهن در افق 1404 از جمله سیاست‌هایی است که از سوی مسئولان صنعت آهن کشور با جدیت دنبال می‌شود و به ثمر رسیدن آن، برای تثبیت جایگاه مهم ایران در تولید آهن منطقه و حفظ سهم بازار صادراتی آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

آهن پولاد برای تسهیل معاملات و مبادلات بازار آهن ایران و به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی در این صنعت راه اندازی شده است.راه اندازی CRM و افزایش تعداد منابع انسانی ​برای سرویس دهی بهتر در حوزه های مختلف امور مشتریان و کنترل کیفی و … برای همراه کردن مسیر خرید مشتریان. قیمت آنلاین آهن و همچنین تحلیل و بررسی اخبار بازار آهن و فولاد کشور به صورت روزانه و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی با تضمین قیمت و کیفیت از جمله فعالیت های مجموعه آهن پولاد می باشد. با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده و تیم های حرفه ای، بر این تلاشیم تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

اهداف و ارزش های آهن پولاد

مجموعه ما با بهرگیری از افراد متخصص بر آن است تا با اتکا به اعتماد شما مشتریان عزیز در ارائه هر چه بهتر خدمات، شرایط مناسبی را برای خرید آسان شما فراهم نمایید.
ما بر آنیم تا با ایجاد روابط صحیح و سالم بین خود و مشتریان بر پایه اصول مشتری مداری احساس رضایتمندی را به شما عرضه نماییم.
امید است بتوانیم به آنچه گفته و اعتقاد داریم عمل نماییم.

لطفا ما را از پیشنهادات و نقطه نظرات خود بهره مند سازید.